REGN OCH SOL OM VARTANNAT!

Hej därute. Är något less på att behöva vandra i stövlar på jobbet hela dagen. Har börjat få ont i en häl. Men jag vill inte bli dyngsur om fötterna heller. Nu är det bara 1 dag kvar sedan är jag ledig 3 hela ljuvliga dagar. Kan man få det något skönare. Lady och Lufsen är i full färd med att undersöka ett skåp just nu. Hoppas att jag slipper gå ut med Lufsen i sele. Är så vansinnigt trött. Han har suttit på balkongen ett bra tag sedan jag kom hem Kopplar av med en bit Almondy med hallonmousse och saltlakrits, och lakrits och hallonte. Passar ju bra ihop, eller hur.
Hoppas ni får en skön kväll. Ha det gott. See You!
Längtar till sommar och sol och semester.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0