REGN OCH SMÖRGÅSTÅRTA!

Hej därute. Idag har det både varit sol och ösregn om vartannat. Sitter just nu och äter upp det sista av smörgåstårtan som jag fick med mig, när jag gratulerade min mamma på morsdag. Lady matvägrade på morgonen, men då lät jag bara blötfodret ligga kvar i skålen. Till sist åt hon upp alltihop. Lufsen var bara ute på gården en liten stund idag. Sedan har han mest suttit på balkongen. När jag har legat och sett på TV, så har han ibland hoppat upp i sängen och puffat och slickat mig på armarna. De tycker så mycket om mig. Och jag tycker om de. Snart så ska jag iväg och jobba. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll. See you!
 
Så här fräsig såg jag ut när jag åkte fyrhjuling i Skellefteå i början av maj.
Ska passa på och skriva att jag körde inte fyrhjulingen, utan bara åkte med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0