MIDSOMMARHELGEN!

Hej därute , hoppas att ni alla har haft fint väder och trevligt. Själv åkte jag ut till min mammas stuga och blev bjuden på middag och det var mycket trevligt. Dagen efter skulle jag ju försöka mig på att få mina och mammas katt att vara tillsammans. Det resulterade i att mammas katt pinkade i min väska, så kläderna var dyblöta. När vi ställde ner buren med mina katter, så fräste Lufsen och mammas katt åt varandra. Morrade och lät. Vi hade mina katter i sele men det gick inte bra, så jag fick ta med de hem igen. Idag har jag varit och badat med en kompis. Det var midsommarhelgen i korthet. Ha det gott. See You!
Ej motiverade att träffa min mammas katt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0