FLITIGA LISA!

Hej därute. Idag har jag gjort någonting jag aldrig gjort i hela mitt liv. Jag har stickat mig en socka helt färdig på 6 timmar. Jag lade upp  maskerna 8 i morse. Det är roligt att börja sticka igen. Ska lägga ut en bild senare när båda sockarna är färdig. Hade tänkt försöka sticka färdigt den andra också, men jag fick för ont bakom nacken, så jag var tvungen att sluta. Idag regnar det också, men det gör ingenting när man sitter hemma och myser. Jag kommer vara på jobbet 7 dagar nästa vecka, så då får jag passa på att njuta av min ledighet nu istället. För en stund sedan så tittade Lufsen ut genom köksfönstret, plötsligt gav han ifrån sig ett dovt morr. Det var någon som kom in i porten som han antagligen inte kände igen. Min lilla vakthund.( Eller man kanske ska kalla honom vaktkisse ). Jag har busat lite grann med katterna med  pinnar. Det tycker de om. NU ska jag fortsätta att mysa. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0