VÄLSTÄDAT DÄR UPPE!

Hej, måste bara berätta något tragiskt. Några personer hade nyligen haft svensexa och kört med vattenskoter en bit från mig. Då hade de kört ihjäl 7 sjöfågelungar. Det gjordes en anmälan och då hade de som kört vattenskoter sagt att ungarna fick skylla sig själva. Mamman for och skrek och saknade ungarna. Jag undrar hur man är funtad när man inte känner det minsta ånger för vad man gjort. Tyvärr så har många djur inget värde i många människors ögon, men man önskar att de skulle få sig ett rejält kok stryk som har utfört denna hemska gärning. En vän till mig sa en gång att ett effektivt sätt att ge bestraffning är att först ge piskrapp så det blir småsår, sedan skulle man strö finsalt i såren. Det är nog ett väldigt nyttigt sätt att få illasinnade människor att tänka om. Jag kommer inte ihåg om jag skrivit om en annan händelse som hände förra året, då en kvinna medvetet siktade in sig på och körde ihjäl en stackars oskyldig igelkott.De som gör sådana saker verkar ha det väldigt välstädat och tomt innanför pannbenet.Tycker inte ni det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0