TVÄTTSTUGA!

Hej därute. Igår kväll blev jag tvungen att tända lite lampor, men det var bara mysigt. När jag kvart i ett på natten var upp fram och tillbaka och tittade ut igenom mitt köksfönster, så märkte jag att det har börjat skymma. Men det gör ingenting. I dag så har jag tvättstuga, sedan så ska jag mest sy på min löpare. Jag städade ur min garderob igår, så då slängde jag lite kläder. En del ska jag lämna till Kapp Ahl. Hittade bland annat en t- shirt som jag har sökt efter. Det känns alltid roligt när man städar ut garderoben mellan varven. Får passa på att göra sådana saker nu när jag har semester. Lufsen vill inte vara ute lika länge idag på balkongen för det har regnat. Får se om det klarnar upp på förmiddagen. Idag har jag redan haft en veckas semester. Det går så fort. Ha en bra dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0