KORVSTROGANOFF!

Hej därute. Idag har jag och katterna en innedag. Det är mulet ute och katterna sover mest hela dagen. Igår såg jag ju näst sista avsnittet av Our Girl. Det var både spännande och romantiskt. Jag är en hopplös romantiker. Det var så spännande avsnitt att jag måste se sista delen nästa måndag. Det är inte ofta jag brukar följa TV-serier men den här är något alldeles extra. Chefen till tjejen som är med i serien är så snygg och behändig. Något vackert att vila ögonen på. Igår berättade han dessutom att han ville ha henne. Men det var inte slut där. Serien utspelar sig i Afghanistan, och en trupp med brittiska soldater är där nere och ska skydda befolkningen från talibaner. Andra serier som jag har följt genom åren är bland annat Downton Abbey. Det är också en bra serie. Jag har även många äldre serier som jag har köpt på DVD och som jag brukar titta på när det är alltför tråkigt på TV. Lotta på Liseberg och Allsång på Skansen är inte precis mina favoriter. Men smaken är ju som baken. Den är delad. Idag så har jag gjort korvstroganoff med ris. Nu är jag ju inne på min andra semestervecka. Vädret har varit hyfsat än så länge. Det är ju inte regn varje dag. Tack Eva och Gunilla för era kommentarer. De värmer. Ha en fortsatt trevlig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0