BESÖKET!

Hej därute. Igår och i förrgår var ju min kompis på besök och sov över. Hon kom på söndagkväll. Först var vi förbi affären och köpte lite godsaker. Sedan satt vi och såg på film och pratade till 01:00. Dagen efter så gick jag och min kompis på stan, där inhandlade jag kläder. Av henne fick jag en present i förskott. Ett par snygga höst och vinterskor som är sköna och supersnygga. Igår förmiddag följde jag henne till Luleå, för hon skulle ta bussen hem. Medan vi väntade så gick vi till te- shopen i Luleå. Där inhandlade jag teer. Sedan köpte jag mig en god mjukglass med choklad och sedan så följde jag henne till bussen. När jag kom hem så bakade jag chokladmuffins med hallon som jag ska ha då jag fyller år på söndag. Idag var jag och grattade en gammal vän som jag känt i över 20 år. Det var trevligt. Efter det så promenerade jag till second- handbutiken som jag och mamma besökte förra måndagen. När jag skulle åka upp med hissen så tog det flera sekunder innan hissen bestämde sig för att åka upp. Jag ringde Bodenbo och gjorde en felanmälan. Sedan fick Lady och Lufsen en skräckfylld upplevelse, när 2 personer med taklift  kikade förbi mina fönster, de håller antagligen på att ta bort fågelbon under takkanterna på våra hyreshus. Lady fick lika korta ben som en tax, och Lufsen gömde sig under min madrass. Ha en fortsatt trevlig dag. See You!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken snygg blus. Grattis i förskott!

2015-07-31 @ 22:05:11
Postat av: Annika

Tack.

2015-08-01 @ 06:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0