UNDERBAR LEDIG DAG!

Hej därute. Idag så har jag haft en underbar ledig dag. Har bara varit ut en stund på förmiddagen och handlat det jag har behövt. Stod och tittade ut igenom köksfönstret tidigare idag och då var det en bilist som hade problem med sin bil. Som tur var så kom hyresvärden från Bodenbo körandes och kunde forsla bilen så den inte blockerade för andra människor. Nu har jag mycket ilningar i tandköttet. Bara det inte slutar med att en bit av kronan lossnar. Minns när det hände en tand som jag sedan blev tvungen att operera bort. Det gjorde VÄLDIGT ONT! Ikväll så har jag gett katterna räkor. Det var väldigt populärt. Hoppas att ni alla får en myskväll med familj och vänner. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0