LEDIG!

Hej därute. Vackert väder, god mat, trevligt umgänge, lön och klippning på samma dag. Kan det bli bättre. Åt en salladsbufee´som var jättegod. Sedan så hade de mitt favoritte som jag drack efteråt. Det var ganska mycket folk som åt där vi var. När man tittade ut så var det strålande solsken, snötyngd gärdesgård utanför. Efteråt gick jag en snabbis på stan innan det var dags för klippning. Var in i en butik och köpte en goddoftande tvål, sedan då jag hade varit och klippt mig så var jag in i en butik och köpte mig lite nya teer. Hallon och lakrits, Panda samt Early Grey Cream. Idag så ska jag prova ett nytt recept, det är en gryta med lövbiff. Ska fota det och lägga ut det imorgon, samt skriva ner receptet. Lägger ut lite bilder från dagen. See you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0