JOBBARHELG!

Vackert väder och jag har varit på affären och köpt mig lite snacks till i helgen. Köpte mig även en blåbärspaj. Skar upp den i bitar så att jag kan ta fram den bit som jag vill ha. Lite ska man ju unna sig när man jobbar helg. Jobbar med en arbetskollega som jag brukar ha roligt tillsammans med. Lufsen har varit lite sur idag. vet ej varför. men han har ju dåliga dagar han också som vi andra. Tänker på en mening som är ganska bra och som man får tänka på om arbetsdagen blir jobbig och det händer saker som man inte har räknat med: Nåja, det är en dag imorgon också. Ha det så gott, kanske inte skriver i bloggen förrän söndag. Ha en trevlig helg allihop. Kram från mig. See you!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0