BLOCKERING AV VENTILATIONEN PÅ TAKET!

Hej. Jag har i flera dagar haft problem med att det har luktat från avloppet, och det har visat sig att det är blockerat, antagligen snö och is vid ventilationen på taket. Det är tydligen fler hyresgäster som har ringt om det. Lufsen satt i förrgår kväll och tittade ner i golvbrunnen på toaletten när jag höll på att borsta tänderna. Plötsligt gav han ifrån sig ett jättefräs. Jag trodde att det hade att göra med att han inbillade sig att det var någon i avloppet. Men det var det inte. Han tyckte tydligen att det luktade vansinnigt illa. Och det är jobbigt att ha avföringsklukt i hela lägenheten.(ursäkta skitsnacket). Nu verkar det ha blivit åtgärdat, så nu ska nog mina renliga katter bli mer harmoniska, och sluta springa på min toalett. Jobbar kväll idag, så jag slutar nio. Ska äta min biffgryta med bandspagetti till. Det blir mumma det, ha det så gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0