BADHUSET!

Idag så var jag på badhuset. Det var skönt att simma. Jag simmade 15 längder. Sedan gick jag upp och tog mig en bastu. När jag var färdig så gick jag upp i restaurangen som hade sushibufeé och där träffade jag en vikarie som brukar jobba hos oss, och då föreslog hon att vi skulle simma tillsammans någon gång. Det tyckte jag lät jättetrevligt. Vi har ett så fint och välskött badhus här i Boden. På Hertsön tänker de ju bygga om badhuset. När jag kom hem gick jag till Coop och storhandlade. Kul tyckte jag. Hoppas att ni alla har det bra fast det är lite mulet ute. Kommer nog inte orka skriva inlägg på  4 dagar för jag jobbar långhelg, då brukar jag vara så trött och slut. Sedan är jag ledig måndag, tisdag nästa vecka. Då får jag skriva ett längre inlägg. Ha det så gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0