TUR!

Hej därute. Idag så fick jag göra ett passbyte, så att jag jobbade på förmiddagen istället för eftermiddagen. Sedan gick jag och klippte mig. Skönt!!. Idag åt jag tacos när jag kom från jobbet och det var jättegott. Sedan så har jag sytt på jultavlan samt ätit gott. Såg på dokumentären om Magnus Härenstam på TV igår. Det var bra. Ikväll så visar de ju hans sista föreställning och den ska jag se. Idag när jag skulle dammsuga så gick motorn sönder och började lukta backelit. Så nu måste jag införskaffa mig en ny dammsugare. Ja, ja. Det kommer ibland oförutsedda utgifter. Nu ikväll så ska jag bara mysa med mina katter och ha det skönt. Sov så gott. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Tack, jag hade en väldigt fin jul tillsammans med mina nära.
Gott nytt år!
Kram

2015-12-30 @ 10:25:25
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Eva

Gott nytt år!

2015-12-31 @ 04:47:13
Postat av: Annika

Tack för kommentarerna. Gott nytt år själv. Kram.

2015-12-31 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0