SKÖN LEDIG DAG!

Jag har varit ledig min sista dag och jag var bjuden på middag hos en före detta arbetskollega, det var trevligt.
Hon bjöd på god mat och vi satt och pratade och skrattade. Jag hade köpt henne en chokladask med exlusiv choklad från Anthon Berg. Hon gav mig bland annat en grön fin schal och ett julbroderi som var jättesött. Sedan så gav hon mig ett hjärta som man hänger på väggen i keramik med rosor på. Det var jättevackert. Här kommer bilder på det hon gav mig.Men tavlan får jag vänta med tills den är helt färdig. Hoppas att ni får en trevlig dag imorgon. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Härligt att du haft en lugn dag :)

2015-12-17 @ 23:17:00
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0