NORRSKEN!

Hej därute. Igår när jag gick hem från jobbet på kvällen så var det ett vackert sprakande norrsken som lös upp himlen, försökte fota men jag tyckte inte att bilderna blev nåt bra. Idag när jag och mamma gick på stan så träffade jag många vänner som jag kramade om och önskade God Jul. I eftermiddag så har jag kokat hjortronsylt samt sytt på en jultavla som jag fick av en vän förra veckan. Gick i kväll en snabbis på stan för att hitta något som jag kunde handla för presentchecken som vi fick från Bodens Kommun, men jag ska avvakta med det. Har lekt mycket med Lufsen ikväll, men nu ska jag snart krypa ner i soffan och mysa framför TV:n. Det är varmgrader ute just nu. Söderut hörs det ju vara flera plusgrader. Jag är glad att jag har lite snö. När man var barn så kunde man ha snö ända upp till början av sovrumsfönstret. Man hoppade från höga höjder ner i snön, det tyckte jag var kul.Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Åh vilka söta bilder på kissarna :-D Kram

2015-12-21 @ 18:25:26
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: linah

sötnosar!!

2015-12-21 @ 19:41:56
URL: http://nouw.com/linaheve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0