JOBBARHELG!

Hej därute. Idag jobbar jag kväll och sedan jobbar jag helgen. Det som känns lite lyxigt är att jag börjar klockan 8 på söndagsmorgon. Det känns skönt. Imorse väckte Lufsen mig klockan halv 8. Han kom och lade sig över mig och slickade mig på händerna. Sedan när han väl fått upp mig och jag skulle ge honom mat så försvann han. Lady går här och småknorrar. Igår var det soligt och vackert väder. Jag har inte tänkt baka några pepparkakor i år. Men jag har ju bakat lussekatter och det är ju nog. På måndag får jag mycket främmande. Då ska jag duka fint. Jag har en julservis med Disneys figurer. Jag ska ta många foton från måndag och lägga ut på måndagkväll. Jag kommer inte skriva något inlägg i helgen. Hoppas att ni alla får en bra helg. Må så gott. See You!
 
'
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0