SKÖN TISDAG!

Hej därute. Idag ska jag skynda mig att städa innan jag ska fara och jobba. Sitter och läser en blogg som verkade intressant. Katterna har det bra och solen skiner. Lady jagade en ekorre som sprang på fönsterbrädan i morse. Sitter ibland och reflekterar över att jag inte har barn. Om hur livet för mig hade sett ut om jag haft barn. Har kommit fram till slutsatsen att det var bäst för mig att jag inte fick några. Jag är så tacksam över att jag lever ett singelliv med 2 katter. Tänker på hur fruktansvärt och hemskt det måste vara att förlora ett barn, och om barnet är sjukt så är det ju också hemskt och jobbigt. När jag läser om vad en del föräldrar går igenom så tackar jag Gud att jag får ha det bra som det är. Mina tankar går till de som har det svårt i livet, vad det än må vara. Hoppas att ni får en solig och varm dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0