SISTA DAGEN AV LEDIGHET!

Hej därute. Det känns som evigheter sedan jag skulle gå på semester. Men imorgon klockan 17 så börjar jag jobba igen. Det ska bli trevligt. 4 veckor har gått försvinnande fort. Idag så ska jag gå på stan och hämta ut något som jag har väntat länge på som jag har beställt. det är elanordning till mitt dockskåp. Tyvärr så kan jag inte använda det förrän mina katter är döda. I och för sig så skulle jag kunna köpa eltejp och linda om. Jag har flera fungerande lampor till mitt dockskåp. Men förra gången då det lös och jag provade så hann Lusen på bara några sekunder bita av sladden, och då blixtrade det och fräste då jag skulle stoppa in kontakten . Han hade bitit av nästan hela sladden. det är vackert när man tänder i ett dockskåp. Det ger ett sådant varmt sken. Solen skiner och katterna ligger och sover i lägenheten. Här kommer lite bilder som jag tagit under min semester. Ha det gott. See You!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0