LAT LÖRDAG!

Hej därute, idag så går jag bara i nattlinne och tar det lugnt, jag ska städa lite snabbt innan gästerna kommer imorgon. Jag dammsög och fick upp mycket spån från katterna igår. Idag när jag tittade runt, så var det fullt med spån på både fönsterbräder och andra ytor, så det blir till att fara omkring med dammtrasan igen, de första gästerna kommer redan vid 10 imorgon förmiddag. Min mamma ska göra en god smörgåstårta som hon alltid brukar ha med sig när jag fyller år. Den är väldigt populär bland mina vänner. Sedan så kommer det droppa in folk under dagen. En del jobbar och kan inte komma förrän på eftermiddagen, men det är ju trevligt. Då har jag sällskap hela dagen. Lady går här och knorrar, och Lufsen är sur för att jag inte vill ta ut honom idag, det småregnar. Men det får gå över. Hoppas att ni alla får en trevlig lördag. Oavsett regn eller solsken. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0