HASSE HARPALT!

Hej därute. Igår kväll så var jag och hälsade på en som hade köpt en 58 tums TV. Han tyckte att jag skulle komma förbi och se på den. Jag blev sittandes där till halv tio på kvällen. Idag så ska jag baka Hawaii  pizza . Jag brukar göra 2 långpannor. Sedan så ska jag gå och  titta på en silverring. Jag fick pengar när jag fyllde år och då tänkte jag unna mig det. Det är så sällan som jag bär smycken. I morse när jag klev upp så tittade jag ut genom köksfönstret, då hoppade det en harunge på marken. Vädret är soligt och vackert idag. Jag kanske ska gå förbi secondhand butiken idag, jag gjorde det inte igår. Ska ut med Lufsen en sväng nu innan jag går till stan. Butikerna har ju inte öppnat än. Hoppas att ni alla får en fin dag, med sol och bad. Ha det gott så hörs vi imorgon. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0