HÄRLIG, SOLIG, LEDIG DAG!

Hej därute i värmen. Idag så har jag varit en sväng på COOP och handlat mat åt mina  fyrbenta vänner. Sedan så har jag gjort en enkel kyckling gryta där jag bara bryner kyckling och häller över Uncle Bens färdiga sås sweet and sour. Supergott och enkelt. Man har bara ris eller makaroner till eller grönsaker. Imorgon är jag också ledig, då ska jag bara ta det lugnt och njuta av tillvaron. Just nu vill Lufsen gå ut, så jag får sätta ut honom på balkongen. nyss lekte han med en pingisboll och fångade den medan den studsade. Lady har kommit idag och avbrutit mig när jag ska sy på en tavla. Puh, vad det är varmt. Nåja, man ska ju inte klaga. Snart så är kylan och mörkret här. Ha en fortsatt trevlig kväll hemma i stugorna. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0