FÖRDELAR MED ATT VARA SINGEL!

1. Ingen är grinig när du kommer hem från jobbet.
2. Du kan göra precis vad som faller dig in, ingen bryr sig.
3. Du kan spara pengar till något som du vill ha eller vill göra, utan att ta hänsyn till någon partner.
4. Ingen partner som tycker att du borde banta ner dig lite grann kanske.
5. Du slipper att plocka tvätt efter någon annan.
6. När du kommer hem från jobbet så är det bara att sätta sig och avnjuta en god kopp te.
7. Du är accepterad för hur du ser ut, för katterna kan inte prata människospråk.
8. Du slipper konflikter som ev. sårar.
9. Ingen som gör saker bakom ryggen på dig.
10. Du behöver inte komma överens med någon vad du ska äta och hur mycket.
Det finns så många fina män och killar på jorden, som verkligen är ömsint och tänker på sin partner. Tyvärr så har jag inte den erfarenheten. Därför har jag valt att leva ensam och inte kasta mig in i något förhållande. Skulle det mot förmodan komma någon i min väg som skulle vara en som ger mig trygghet och kärlek så vore det underbart. Det vet jag tyvärr inte. Men under tiden så får jag överväga fördelarna med nackdelarna med att leva ensam. Och jag har ju mina 2 fyrbenta vänner. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0