FÖDELSEDAG!

Hej därute. Igår var det en trevlig dag för det var min födelsedag. Mamma kom till mig vid 10- tiden. Sedan kom två arbetskollegor till mig, och vi satt ett par timmar och pratade och skrattade. Någon timme efter att de hade gått så kom en vän till mig och var till 7. Sedan så kom 2 andra gäster på besök och satt till klockan 8. Sedan städade jag upp efter allt främmande och slocknade vid 9 på kvällen. Jag har sovit gott och Lufsen ville bara ut en gång sent igår kväll. Jag fick allt från presentcheckar till karameller och lotter. Av min mor fick jag en brödrost. Det var några som ringde och gratulerade mig också under dagen , så jag hade fullt upp. Det var mycket trevligt. Idag så har jag tvättstuga , sedan så ska jag gå på stan en sväng. Det är mulet ute men det är skönt ändå. Ha en skön dag var du än är och vad du än gör. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0