FLUGFÅNGARE!

Hej därute. Idag så var jag och lämnade över en present till en före detta arbetskollega, samtidigt fick jag träffa andra kollegor som jag jobbat med tidigare. Det blev många goda skratt under den korta stund som jag var med de.
Det var så roligt att träffa gamla vänner som man aldrig träffar annars.
 
I morse när jag hade ute Lufsen på balkongen, så fick jag se att Lady satt och tittade upp mot balkongdörren. Jag hade stängt dörren för hon ville inte vara ute när det snöade och blåste. Plötsligt hoppade hon upp vid fönstret till balkongdörren och blev hängandes där en stund och sedan började hon krafsa. Det såg för roligt ut. Då jag tittade efter så var det en liten spyfluga som hade förirrat sig och kommit in. Jag hjälpte Lady upp så att hon fick tag på den. Sedan så åt hon upp den. Det var tydligen saftigt och gott för hon smackade nästan när hon tuggade. Min lilla sötnos. Jag får börja kalla henne för storjägaren. Hon ser alltid så barsk ut när hon jagar. Hoppas att ni får en trevlig kväll. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0