AVSLUT!

Hej, jag har beslutat mig för att sluta skriva på bloggen, jag känner inte att jag har något mer att tillföra den.
Katterna lever ett ganska vanligt liv, som de flesta inomhuskatter gör. Jag tänker låta bloggen finnas kvar, om det är någon som skulle vilja gå tillbaka och läsa något eller se på bilder som jag tagit genom åren.
Jag vill rikta ett stort tack till alla trogna läsare genom åren. Jag ber att få tacka för mig och hoppas att ni alla får en underbar sommar och ett bra liv. Ha det så gott, hej från mig och katterna. ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Jag är dålig på att kommentera och ibland hinner jag inte alltid läsa alla bloggar jag vill. :(

Tråkigt du ska sluta blogga Annika.

Pussa dina fina katter och sköt om dig. *kram*

2015-04-22 @ 17:56:43
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Eva

Hej! Snälla börja blogga igen, jag börjar få abstinens! När man börjat följa någon och så avslutas det tvärt, då blir man lite ledsen...

2015-05-30 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0