80-tal!

Hej därute. Är lite i nostalgitagen idag. Tyckte att det mesta inom film och musik var bra på 80 talet. Jag var ju i unga tonåren då. Kläderna och frisyrerna var ganska häftig då också. Tänker bara på benvärmarna. Och Susanne Lanefelt ( om det stavas så) med sina färglada träningskläder och " Kniiip, det e bra". Varje söndagsmorgon kröp man upp i soffan och såg Sköna Söndag. Det var tider det. En annan sak som jag kommer ihåg sedan jag var barn var när man åkte från stugan varje söndag, och skulle till skolan dagen efter. Då brukade det vara sportradion på radion, och den signaturmelodin kommer jag alltid förknippa med söndag eftermiddag. Idag är jag ledig och ska göra en köttfärspaj och sedan ska jag bara ta det lugnt. Katterna måste känna på sig att jag är ledig idag för de är så lugna och harmoniska och hade verkligen inte bråttom att kliva upp. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0