TREVLIGT SÄLLSKAP!

Hej. Igår hade jag främmande av några vänner. Det blev jättetrevligt. Jag bjöd på jul fika beståendes av hembakta lussekatter, Tosca rutor samt hemmagjorda mazariner. Det blev många goda skratt runt fikabordet. När de hade förflyttat sig från köket och gått in i rummet så hade jag dukat upp med frukter i en skål och engelsk konfekt samt jul skum, och så lite jordnötter och annan snacks. Till det serverade jag olika mineralvatten samt julmust. Idag så har jag tagit mig ett fotbad , filat fötterna samt smort in de med fot kräm, Det behövdes verkligen för mina trötta fötter. Idag är min sista semesterdag och då ska jag gå på julkonsert, det blir trevligt. Hoppas att ni alla får en skön dag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0