STORSTÄDNING!

Hej därute. Idag är det tomtarnas verkstad hemma hos mig. Jag har bland annat städat ur mitt städskåp, det blev skillnad må ni tro. Sedan så har jag sytt, och gjort ugnspannkaka. Snart så ska jag gå ut med grovsopor och sedan så ska jag väl se glamour. Sov till klockan halv nio i morse. det var skönt att sova ut. Passade på att hänga upp julgardiner samt sätta fram lite julsaker igår. Eftersom jag ska jobba hela julhelgen och kommer att tillbringa den ensam så ska jag inte ha så mycket saker framme. Det räcker med det jag har framme nu. Igår var jag även hos mamma och bakade och det blev lyckat. Usch vad trist väder det har varit idag. Bara grått, men det hör ju till. Kanske inte ösregn som det var på förmiddagen. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0