STIG HELMER I KVINNLIG TAPPNING!

Hej därute. Vad det är halkigt och kallt ute. Nu ikväll så är det minus 12.6. Brrr. Ikväll när jag gick till konsum som ligger nära mig så hade jag min Dramaten med mig. Det är så skönt att ha den med sig när jag ska handla lite tyngre saker. När jag kom in i affären hade jag min röda handväska i ena armen och Dramaten släpandes i den andra. När jag skulle fråga en ung manlig expedit om samarin, såg drog han på munnen. När jag kom till kassan såg hon lika glad ut. Det såg förmodligen ganska komiskt ut med Dramaten och handväskan plus en korg med hjul.
När jag kom hem och in i hissen så förstod jag varför: Mössan hade åkt upp och hamnat med sömmen lite på sniskan på huvudet. Jag såg ut som en smurf, mössan var ju mörkblå dessutom. Jag blev en blandning av Stig Helmer, smurf och en tomtenissa. Ha, ha. Nåja, lite goda skratt kan man ju bjuda på. Jag hade nämligen även röd jacka, och leggings som var svart och vitmönstrade. Ni skulle ha sett. Så kan det gå. Nu är jag ledig 3 hela dagar. Sedan är det bara en vecka kvar så går jag på 2 veckors SEMESTER! JIPPIIII! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0