LUFSEN MED VÅRKÄNSLOR!

Hej. Jag har varit ute med Lufsen i över en halvtimme på gården. Han gick på upptäcktsfärd på andra ställen än han brukar. Men han tyckte det var skönt. Däremot blev jag förvånad över att han jamade , inte högt men lite nu och då. Som om han sökte någon. Har sett ibland hur han rullar sig på golvet ibland. Han har väl fått vårkänslor lilla gubben. Jag pratade med en granne som har en pudel och sedan så stod en annan granne som bor i porten bredvid på sin balkong. Han tyckte att Lufsen var en stor och vacker katt. Jag känner mig väldigt stolt över det.
Idag bär det av till stugan och hänga upp gardiner, det blir även fika med choklad och smörgås. Vädret är fint. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0