TJORVANDE VISDOMSTAND!

Hej därute. Igår var jag hos tandläkaren och skulle dra ut min visdomstand. Fick bedövning. Gick därifrån utan att ha dragit visdomstanden. Men har bytt till en tandläkare som jag var förut hos, och jag ska höra med henne om det går att laga tanden istället. Så kanske jag slipper dra ut den på något år i alla fall. det är inte meningen att det ska göra ont när de drar ut en tand. Antagligen så är det infektion i den tanden, så nu går jag på penicillin. Jag har inte ont i tanden just nu, men jag känner av infektionen nere i rötterna. Men jag började ju äta de igår, så det kan ju inte ha gått så fort. Jag ska dit den 7 april. Får jag besvär så får jag väl höra av mig igen. Lady har haft en mysstund med mig på morgonen. Är ledig imorgon för jag jobbar helgen, idag börjar jag klockan 4 , vilket lyx. Solen skiner för 4:e dagen i rad. Ha det gott. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0