RÄDD INFÖR OPERATIONEN!

Hej därute. Jag ska på marknaden i Luleå idag. Solen skiner och det är 0 grader ute. Så vintern håller fortfarande sitt grepp om Boden. Har gått och gruvat mig lite för operationen eftersom jag inte kommer att få narkos. Men sprutorna som de tänker ge mig är de samma som jag fick 2006 då jag opererade bort en kindtand samt en visdomstand. Vet ju inte riktigt heller hur djupt ner roten går. Antagligen så kommer de att ta fler bilder, eftersom den som tandläkaren tog inte visade var roten slutade. Den sitter i en vägg någonstans. Då hoppas jag inte att de borrar på måfå innan de har hittat den. Jag vill då ha ordentligt med bedövning. Det är många som tänker på mig och funderar hur det är med mig. Det känns skönt. Nåja, jag tänker inte förstöra min lediga helg med att gruva mig.
Hoppas bara att de lyssnar på mig. Det som också kan vara en tröst är att de flesta som kommer till käk kirurgen är rädda och att de oftast har positiva erfarenheter att det har gått bra. Katterna är busiga som vanligt och de mår bara bra. Hoppas att ni alla får en trevlig dag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0