AKUTREMISS TILL SUNDERBYN!

Hej. Idag så tog jag modet till mig och ringde till tandläkaren och sa att jag ville komma och få min onda visdomstand utdragen. Hade jätteont både igår kväll samt på morgonen. Fick som tur var komma till min tandläkare, och tänkte att det här går nog fort. Allt gick smidigt fram tills att rötterna skulle dras. Då blev det tvärstopp. Det gick inte. De bände och slet och skruvade och lockade, men rötterna satt där de satt. Till slut, när de hade hållit på med mig i 1 timme och 50 minuter, så gav de upp. De beslöt att jag skulle få bli opererad i Sunderbyn och att de skulle ta bort rötterna. Så nu har jag rötterna som sitter löst i munhålan och i min förvirring och hunger på vägen hem så svalde jag en liten kompress. Men den kommer förhoppningsvis att komma ut den naturliga vägen.
Är nere i tvättstugan och tvättar och sedan så ska jag nog bara ta det lugnt. Är lite trött. Solen skiner från en klarblå himmel. Katterna ligger och myser i solen. See you!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0