LITE SKÖNA BILDER PÅ LADY!

Hej därute. Nu är det bara 2 dagar kvar till semestern. Då tänker jag göra ett blogguppehåll. I förmiddags ringde jag Bodenbo. Jag behövde få något fixat i lägenheten. Jag hade precis duschat, då ringde det på dörren. Jag slängde på mig min morgonrock och öppnade. Vaktmästaren skojade och sa att han tyckte det var synd att jag inte öppnade naken. Lustigkurre där. Igår så var de och målade uppe vid fasaden, då använde de en lift och hamnade utanför mina fönster. Varpå Lady och Lufsen sprang och gömde sig. Lufsen har inte gapat och velat ut sedan dess.
Här kommer några härliga bilder på Lady som jag lyckats ta. Hoppas att ni får en trevlig dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0