TACK OCH LOV FÖR REGN!

Hej därute. I helgen jobbar jag. Då ska jag göra iordning smörgåstårta och bjuda lite vänner på det. Men jag måste börja förbereda den på fredag. Jag jobbar kväll då, så att jag ska förbereda den på morgonen. Jag var på marknad nu i helgen och köpte mig en klänning samt en röd handväska som var snygg. När jag skulle kamma Lufsen idag så klöste han mig. Någon timme senare så hoppade han upp på bordet och fjäskade med mig. De vet vad de ska göra för att få sin vilja igenom. men han får inte alltid som han vill. I förrgår så gick det ju åska och ösregnade, då ville inte katterna av någon konstig anledning ut, kan inte förstå varför. Ha en fortsatt bra dag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0