BULLBAK!

Hej därute. Idag har jag bakat. I värmen. Jag fyllde bullarna med hallonsylt och de blev faktiskt riktigt goda.
Katterna ligger och sover just nu i vardagsrummet. Det är festival i stan med karuseller och dylikt men det bryr jag mig inte om. Imorgon får jag främmande. Jag var ut med Lufsen en sväng på förmiddagen. Då stannade en granne som bor bredvid mig och frågade vad det var för kattras för han trodde att det var norsk skogskatt. Sedan började han berätta om en som han kände som hade katt och stod en bra stund och pratade med mig innan han cyklade iväg. Det är alltid trevligt. Nu ikväll går det åska. men inget regn. Det behövs verkligen. Ha en trevlig kväll. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0