I STORT SETT ÅTERSTÄLLD!

Hej därute. Hoppas att ni har haft ett trevligt nyårs firande. Jag sov ut på morgonen till klockan 10. Det är mulet ute idag. Igår tänkte jag filma med digitalkameran från mitt fönster. Det blev ingenting av med det. Plötsligt så lade den av. Misstänker att batteriet är helt dött. Får ta och köpa mig ett nytt batteri. Det har ju varit samma batteri sedan jag köpte kameran, då jag reste ner till Wien 2010. Någon gång så måste det ju ta slut. Hoppas bara inte att batteriet kostar för mycket. Hur som helst så ska jag vila mycket idag också. Känner mig nästan helt återställd från hjärnskakningen. Har inte behövt ta några värktabletter idag. Hoppas att ni får det bra. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0