VISCHAN!

Hej därute. Vilka sköna temperaturer som vi har här uppe i Norrbotten just nu. Tänk er, - 0,9. Till skillnad mot -33 grader förra helgen. Det är tvära kast det. Idag så ska mina föräldrar och jag åka till Lillpite och Vischan. Där ska vi också äta. Det ska bli roligt. Är ju ledig idag också. Igår kväll så hade jag bara tänkt ligga och vila en stund på eftermiddagen , men det slutade med att jag sov till klockan 8 i morse i omgångar. Men då så har jag sprängande huvudvärk istället. Igår kväll så var det sista gången som Hasse Aro höll i EFTERLYST! och det var ju lite speciellt.
Hoppas att ni alla får en skön dag och att ni är rädda om varandra. Stor kram från mig. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0