TILLBAKA FRÅN SKELLEFTEÅ!

Är tillbaka från Skellefteå. Har ätit god mat och blivit ompysslad. Umgåtts med vänner och gått på sta´n. Kan ju lägga ut saker som jag fått under den här helgen. Har träffat världens mysigaste kissar. Det är viktigt att hålla kontakten med vänner, de behövs verkligen. Skänker glädje och ger goda råd samt tröstande ord ibland när det behövs. Är ledig imorgon också, det ska bli så skönt. Ska prova med sensodyne i kväll och se om jag har samma problem med tandhalsarna. Har så ont i de. Lägger ut bilderna på kläderna som jag fått imorgon, nu ska jag bara sitta och mysa framför tv:n. Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram och see you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Annika! =)
Så underbart att helgen blev lyckad!
Kramar i massor!

2014-02-17 @ 00:08:04
Postat av: Tony

...hälsningar från Tony såklart! =)

2014-02-17 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0