KORV MED BRÖD!

Hej därute. Nej se det snöar, nej se det snöar kan jag sjunga idag. Jobbar delad tur idag så nu är jag ledig några timmar. Håller på att värma varmkorv med bröd. Det kan man värma snabbt. Igår när jag kom hem från jobbet så var det dags för storkok av korvstroganoff. Allt verkade så perfekt. Tills jag kom på att jag kan ju lämna kastrullen och koka i lugn och ro medan jag äter lite grann. Gick tillbaka till köket och då hade mjölken bränts fast så det var bara att slänga allt ihop. Men det får bli en ny sats till veckan. Tyckte ni om låten som vann igår i Melkodifestivalen?
Jag tyckte inte riktigt om någon sång. Hoppas att ni får en skön eftermiddag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0