EKORRE!

Idag när jag satt i köket såg jag en ekorrsvans rusa förbi mitt fönster, gick för att se om katterna hade upptäckt den.
Jodå, de satt på helspänn och stirrade ut genom vardagsrumsfönstret. Ekorrar är ju suveräna bergsklättrare.
Annars har jag lagat en gratäng som jag ska ha med mig till jobbet imorgon. Vädret har varit vackert som vanligt.
Katterna sitter eller ligger bredvid mig då jag ska sy. Nu är min 3 dagars långledighet över för den här gången. See you!
 
Här är en bild från förra året om det är någon som undrar varför det är lite snö.
Det här tycker jag är en fin bild på Lufsen.
Sötnosen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Önskar dig, din mamma och katterna ett gott slut och ett riktigt gott nytt år! Kramar från oss alla.

2014-12-29 @ 23:05:13
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0