SÖNDAG!

Igår var jag och hälsade på hos en moster och fikade och pratade en god stund. Lufsen var ut en snabb sväng igår men ville ganska fort in. Det var för mycket bilar i rörelse. Jag lyssnade även på klassisk musik och det var trevligt. 
Lånade några rysare av mostern som jag har börjat läsa. Brukar ju inte läsa böcker i vanliga fall, men det kan ju vara roligt att skaffa sig en ny hobby. Börjar jobbet i eftermiddag. Solen skiner och det är varmt ute. Idag började plötsligt någonting tjuta i hallen,trodde det var modemet men det visade sig vara ring- anitan. Batteriet hade tagit slut. Hann ringa telia innan jag kom på vad det var som lät. Ha en fortsatt trevlig dag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0