BERÖM!

Hej därute. Ännu en härlig dag som inte är stekhet. Var ut en god stund med Lufsen nu på morgonen. Han ville gå på kyrkogården men det satte jag naturligtvis stopp för. Det är många grannar runt omkring som tycker att Lufsen är en vacker katt. De pratar gärna en stund med mig och frågar vad det är för ras. Det är ju trevligt oc han är ju en trevlig och busig kisse. Lady ligger bredvid mig på köksbordet just nu. Jag lyssnar på musik i bandspelaren. Jag har lagom högt för att katterna inte ska tycka det är för jobbigt. Snart så ska jag gå på gudstjänst och när jag kommer hem så ska jag sy på mammas tavla. Jag har hunnit sy mycket på den. 
 
Igår eftermiddag ringde jag en faster i södra Sverige, gissa om hon blev glatt överraskad. Vi pratade en lång stund.
Inatt när jag var upp så var det riktigt mörkt ute, så det märks att mörkret är på väg. Vi är ju på väg mot vintern.
Det är inte så kul med mörkret men det är ju bara att hänga med. I det fallet kan man inte påverka det. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0