SNART LÅNGLEDIG!

Hej därute. Mina katter är ju fortfarande hos mamma och pappa. De tycker att det är skönt att vara i deras stuga några dagar, även om det är kallt. Idag så har det varit den kallaste dagen hittills. I veckan såg jag på youtube om en isbjörnsunge som svalt ihjäl. Det var så hemskt att se innan den dog. Som tur var så var mamman med hela tiden.
 
Jag är ju med i djurens rätt. Jag värnar verkligen om djur. Även isbjörnar. Den globala uppvärmningen har gjort att det inte blir så mycket is så att isbjörnarna kan äta sälar. Hoppas att det inte blir varmare så att isen smälter ännu mer. Då kanske isbjörnarna till slut dör ut som många andra djurarter. Vi ska ju värna om våran planet. Det är bra att så många människor är med och försöker förändra det som är negativt.
 
Här har allt varit ganska skönt idag. Ska börja packa ner det som ska med till Umeå i övermorgon, är ju ledig 4 dagar. Det känns lyxigt. Jag har sytt mycket på min tavla också, så det går framåt. Ikväll så ska jag sätta mig ner och titta på en film som är spännande och rolig. Hoppas att ni får en skön dag imorgon. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0