SKÖN LEDIG DAG!

Hej därute. Idag så sov jag hör och häpna, till klockan halv nio. Sedan gick jag upp och bryggde mig en kanna te.
Efter att jag sett " Våra bästa år " så beslöt jag mig för att gå en promenad. Det är så vackert väder. Sedan så fortsatte jag med julklappen till mina föräldrar som jag håller på med. Jag har bara njutit och tagit det lugnt idag.
Det är skönt med lediga dagar. Imorgon är jag också ledig, och då ska jag bjuda några vänner på smörgåstårta.
 
Det är skönt att kunna koppla av från jobbet helt och hållet ibland. Katterna har varit jättebusiga idag, så jag har lekt mycket med de. De är ett så fint sällskap. Ikväll så ska jag tända min lykta på balkongen. Det blir så vackert sken,.
Apropå sken, så var det ju fullmåne i helgen, det var vackert. Månen lyste stor och rund, och ute var det - 3 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0