SÅ VAR DET LÖNINGSDAGS IGEN!

Pengar rullar in som de ska, det går bra nu: man känner sig rik en stund. Men vänta lite nu, det fanns ju nåt tråkigt som kallas för räkningar också. Nåja, huvudsaken är ju att man har mat så man klarar sig. I förrgår var jag ju och beställde en symaskin, men något sade mig att jag skulle bli tvungen att ringa dagen efter. Mycket riktigt, mina farhågor hade besannats, när jag ringde till butiken, så hade hon som skulle ordna med allt inte fått någon information. Men hon skulle naturligtvis ordna det, jag ringde någon timme senare för att få bekräftat att beställningen av symaskinen var gjord. Det skrattades i bakgrunden och sedan så sade de att det var ordnat.
 
Så imorgon så ska jag fara in till Luleå och köpa det tyg  och mönster som jag skulle ha. Igår var det ju en ekorre på min balkong och katterna låg och skar tänder. Men efter ett tag så försvann både den och talgoxarna.
Hoppas att ni alla har haft en bra dag, här har regnet öst ner. Sedan så skulle det visst frysa på i natt. Bäst att ta broddarna på för annars lär det bli bambi på hal is imorgon när jag ska till jobbet. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0