NYTT KLÖSTRÄD!

Hej. Hoppas att ni mår bra. Idag jobbar jag en kvällstur. Igår när jag var ledig så var jag ju först till doktorn. Det visade sig att jag hade sträckt ligamenten i höger knä. Han nämnde också ett annat ord före som började med k men det har jag glömt vad det var. Senare på kvällen så åkte jag och mina föräldrar till Arken zoo och där köpte jag ett nytt klösträd till katterna. Medan vi hjälptes åt att bygga ihop den så var katterna och tittade och började försiktigt klösa på en av benen. När vi var färdiga så skulle vi flytta det gamla klösträdet till sovrumet från hallen.
Då låg lady högst upp på trädet och när vi kom mot sovrumsdörren så duckade hon bara huvudet så att hon kunde åka hela vägen in till sovrummet. De är för mysiga.
 
Sedan blev det till att undersöka och leka, där var lady först. Lufsen var lite avvaktande men till slut så började han undersöka lite mer. Så nu på morgonen så har han varit en gång till och undersökt leksakerna som fanns där.
Tänker sätta ut lite bilder nu så får ni se det nya trädet. Men jag blev tvungen att fota tre kort för att få med alltihop.
 
Här hamnade Lufsen i morse när han hade undersökt klätterträdet.
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilket roligt klösträd!

2013-11-01 @ 13:17:38
URL: http://mesthunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0