Mysiga stunder i livet!

Hej därute. Jag har tänkt mycket på vad vi människor tycker är mysigt att göra. En del tycker om att gå på café och ta en fika medan en del tycker om att läsa en intressant bok. Jag tycker det är mysigt när jag får sitta och sy, men även att få umgås med nära och kära. Man får så mycket positiv energi från människor som man umgås med.
Det är även mysigt att tända en liten lampa i fönstret när det är höst. Igår var det jättekallt ute, men jag hade tagit på mig rikligt med kläder när jag skulle gå till jobbet. Snart så kan man inte cykla mer på morgonen för att det blir halkigt. Jag har tagit fram min jobbarjacka som är fodrad. det är skönt att ha på sig. Katterna ligger och sover just nu, men de har varit jättebusiga på morgonen. Lady har varit så jamig hela morgonen. Ha en bra dag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0