JIPPI!

Äntligen långledig. Vackert väder, och idag så slutade jag klockan 12. Haft en underbart skön förmiddag på jobbet.
Idag så myser jag bara. Imorgon får jag främmande och då så skall jag bjuda på palt. Det blir gott. När jag kom hem idag så tänkte jag kamma Lufsen innan han fick mat. Så jag bara tog upp honom, gick iväg med honom och började kamma. Då hörde jag att han började andas jättehäftigt igenom näsan. Sedan kände jag att det luktade surströmming, och upptäckte då att det hade droppat några droppar på golvet. Så han hade fått fart på analsäckarna när han blev stressad lillgubben. Det var verkligen inte min vilja. Ett bra tag efteråt så gick han och slickade sig i rumpan, och såg skamsen ut. Nu ligger han på sängen och sover. Jag gav honom kattgodis, då blev det bättre. Lady ligger i korgen och sover. Så nu ska jag passa på att göra sådant som jag inte kan hålla på med när katterna är vakna, för då ska de bara vara med och bry sig. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0